torsdag 4 augusti 2011

Hemma!

Kom hem idag från farmor och farfar! I o för sig skrev jag aldrig att jag hade åkt men men.. xD Lite seegt dock, eftersom de skulle iväg klockan halv åtta på morgonen eftersom de skulle med en buss till Stockholm så de väckte mig vid typ sju! -.- De ska fira 50-årig bröllposdag i Finland! Grattis får man väl säga!! :D

Igår var vi på Börjes i Tingsryd, en stor affär som säljer i stort sett allt :) Kanske inte elefanter och rymdskepp, men nästan :'o
Köpte lite grejs där...
Filmerna '9' och 'Dumpa honom (He's not that into You)' =)

Vanliga svarta leggings och gråa knästrumpor :)

En svart stickad tröja :)

Ett ganska långt svart/grå randigt linne :)

Farmor hade bakat jättegoda jordgubbsmuffins som jag gjorde frosting till, vanlig Cream Cheese med röd karamellfärg! ^^

När jag kom hem blev det ännu mer sötsaker.. Gjorde "Lekebergskransar" med den nya spritsen jag också köpte! :)

Ska sova nu xD
BAJBAJ!

//Yeppiz

Inga kommentarer: