torsdag 28 juli 2011

Oj oj oj


Jahopp, det var ju ingen munter dag med regn och allt... Men bara för det ska inte humöret bli nedstämt, nejdå! :D Sitter just nu och tittar på Sesame Player med Infinite och drar ut på tiden liite mer tills jag måste städa färdigt i rummet.. Hade faktiskt tänkt att lägga upp en del saker på vinden, saker jag inte använt de sensaste tre åren. Ändå är jag en sån som inte gillar att stoppa undan saker jag inte använder. Men liksom typ bah, HALLÅ?! Det finns minnen i ALLT! ):
Äniwäj, jag ska bli ordningsam har jag bestämt och då går det faktiskt inte att ha så mycket saker som jag har...

Iof går det mycket snabbare och är lättare om man lyssnar på musik till, vilket jag har gjort! Bland annat Teen Top's nya låt, Don't Spray More Perfume. Den är.. AWESOME!!!! :'D Och koreografin är.... den är... helt.. otroligt nice! ;D Här är en länk till videon! Jag skulle gissa på att rummet som har murade väggar är samma rum U-Kiss hade i 0330, ser identiska ut med ungefär samma inredning också! o.o
Har lyssnat på fyra låtar om och om igen det senaste dygnet:

Jepp, jepp :)

Well C YA.

//Yeppiz

Inga kommentarer: