måndag 25 juli 2011

ANDRA inlägget!


Okej, andra inlägget nu då... Jag vet att jag inte kommer uppdatera denna bloggen varje dag, det blir mest när jag har lust och känner ett behov av att skriva av mig :)
Idag blev det mest för att jag känner att jag måste komma igång med skrivandet!

Sååå... jag tänkte att jag kunde credda mig själv lite genom att länka mina andra tillhåll;
Världens bästa sida om du vill frossa i de bästa bilderna på dina idoler, natur, mat osv... Det är som en slags.. familj man blir med i.. o.o

DeviantArt:

En underbar sida som gör att vem som helst som håller på med fotografering eller visuell konst känner sig helt och hållet överlycklig och på något sätt.. glorifierad... :D

Asianfanfics:

Jag själv älskar att läsa och skriva fanfics (även fast jag inte är så värst bra på det..). Om du också delar detta intresse så är detta en underbar sida! :D

Emocore:
http://www.emocore.se/0nlyTaemint (du måste vara inloggad)

Loggar mest in för att se om någon har skrivit något till mig xD Loggar dock in en halv gång om dagen, i genomsnitt.. xD

Bilddagboken/dayviews:

Är minst aktiv här. Var inne där hela tiden förut.. Men inte längre, obviously xD Finns en del bilder där ändå som är ganska nya :)

Jag och två andra tjejer har en annan blogg också: http://asiandreamworld.blogspot.com/
Där skriver vi om allt som rör kpop, jpop, asiatiska draman, musik och en massa annat! :D

Baj baj så länge! :D

//Yeppiz

Inga kommentarer: