måndag 25 juli 2011

Första inlägget!


Den här bloggen har genomgått tre år nu... under den tiden har jag inte använt den ett dugg! Jag startade den mest för att skriva ett eller två inlägg varav det första var ett "skämt"-inlägg, haha. Det var i början av sjuan tror jag om jag inte är helt ute och cyklar och då vara man ju inte världens seriösaste människa precis.. Men nu, så här på sommarlovet innan jag ska börja gymnasiet bestämde jag mig för att ta tag i det! :D

Okej... första inlägget.. Vad skriver man nu då?

Om jag börjar babbla om vem jag är och hur mitt liv har sett ut under mina levnadsår blir det nog för tråkigt, det är ändå ingen som orkar läsa hur någon försöker förklara sitt liv som om det vore någon slags terapi... Visst har jag rätt? ;) Tänkte istället berätta vad denna blogg kommer innehålla:

Flumm
Flumm
Flumm
SHINee
Flumm
Random flumm
Kpop
Ännu mer flumm
Kpop
Flumm
Vardagsbacon
Flumm
Saker som gör min vardag värd att leva
Saker som gör min vardag hemsk att leva
Flumm...

.. och sist men inte minst (för det kommer ta upp ganska mycket plats i mina framtida inlägg)... BILDER! En sak kan jag säga om vem jag är - en amatörfotograf - och ni kommer få se väldigt mycket bakverk, blommor.. osv. Consider yourself warned... :'o
Som ni kanske såg nämnde jag en del 'flumm', men oroa er inte. Det är inte sånt flumm som inom en snar framtid kommer leda denna blogg i fördärvet, nej.. utan hälsosamt flumm! ALLA behöver en daglig dos av Hälsosamt flumm. Mina damer och herrar, jag tror att jag just kommit på en ny term! Oh snap! :D

Okej, jag hoppas att detta Första inlägg inte var allt för förvirrande D:
Well well, you'll see what I mean as this.. thingy progress! :D

Oh, och jag kommer fixa lite mer grejer till, den är ABSOLUT inte färdig än D:


//Yeppiz

Inga kommentarer: